De digitale technieken gaan steeds verder, we weten steeds meer van onze klanten en prospects. We kunnen steeds gerichter targetten, steeds gepersonaliseerder contact zoeken. Zowel online als offline, in Nederland en internationaal. We adviseren daar nog steeds veel over en merken dat er veel behoefte is aan ervaring en best practices delen. Daarom gaat de volgende sparringsessie over Privacy in sales & marketing!
Denk aan ‘welke informatie mag je nog kopen? En verkopen? Welke informatie mag je voor marketingdoeleinden nog opvragen aan klanten? Hoe richt ik de client journey zo in dat we van marketing naar sales kunnen? Welke tools mag onze organisatie wel en niet gebruiken? Is sales een gerechtvaardigd belang om data te verzamelen? En ook, hoe zorg ik ervoor dat we compliant handelen, ook als er onverhoopt een keer een datalek, klacht of AP-uitvraag komt. Immers het ongewenst verzamelen van klantgegevens kan negatief afstralen op de gehele organisatie. Kortom, hoe zorg ik voor privacy & compliant proof sales & marketing?!?
Door elkaars ervaringen en kennis te delen, staat u na deze interactieve bijeenkomst weer een stapje sterker.
Zoals altijd in onze kleine sessie, waarin vertrouwen voorop staat. Er is ruimte voor max. 10-15 deelnemers.
Er zijn geen kosten aan verbonden en wij zorgen voor het traditionele Brabantse worstenbroodje.