Het wilde westen is niet wild meer!
Kennis is macht, en bij Blue Legal delen we graag onze kennis en ervaring tijdens onze kennisessies en seminars. Deze keer in ons sfeervolle atrium (zie foto’s) voor een diepgaande verkenning van de wereld van online marketing.
De digitale revolutie: van wilde westen naar strak gereguleerd
Online marketing heeft een explosieve groei doorgemaakt. Dankzij geavanceerde tools wordt ons digitale gedrag nauwkeurig gevolgd. Niets blijft verborgen. Reuzen als Google en Facebook hebben hun rijkdom vergaard door data over ons gedrag te verkopen.
Maar de tijden veranderen. Met de GDPR en een toenemend bewustzijn van privacy is zelfs Google overstag gegaan. In maart introduceerden ze plotseling Google Consent Mode 2. Kort gezegd betekent dit dat de huidige tracking van internetgebruikers niet langer zal werken. Ook het ‘betalen’ met je privacy, zoals Facebook/Meta aanbiedt om gratis het platform te gebruiken, wordt aan banden gelegd.
Dit heeft enorme implicaties voor online marketingbedrijven en vooral hun klanten! Gelukkig zijn er alternatieven, maar die vergen een andere aanpak. Tijdens deze kennissessie hebben we samen met Think Online uitgebreid stilgestaan bij de mogelijkheden en kansen.
Kennissessie privacy & marketing PPT < hier kunt u de presentatie van onze sessie nog eens bekijken!
Online of live? De keuze is aan U!
Wegens de grote interesse organiseren we binnenkort ook een online versie van deze kennissessie. Meld u hier aan om de uitnodiging te ontvangen zodra de datum bekend is.
Natuurlijk biedt een live evenement nog steeds de meeste interactie. En laten we eerlijk zijn, een borrel achteraf is altijd een bonus, vooral voor de netwerkkansen. U bent van harte welkom!